12 Şubat 2009 Perşembe

Ağustos 2008
Ben kabul etmiyorum...

Eğitimin özelleştirilmesini savunan erbablar aslında haklı galiba... ne işimize bizim parasız eğitim.. hem eğitim alıcaz da ne olacak.. o koca koskoca işsizler ordusuna bir el de biz mi kazandıracağız, yükünü biraz daha mı arttıracağız çok sevgili devletimizin. Yazık ama, lütfen. Eğer bilinçli bir gençlik istiyorlarsa özelleştirsinler eğitim kurumlarının her birini.. benim gibi evlenmeyi reddeden, bundan çekinmeyen, aile kurma fikrine uzak olan birileri de oturur oturduğu yerde ve başının çaresine bakar erken erken. Kendine bakacak bir koca mı bulur hemen bilemem.. niye uğraşalım bizi ilgilendirmeyen şeylerle... bize dokunmayan yılan bin, on bin, yüz bin yıl yaşasın icabında... kime ne!!

Hem eğitim özlelleşirse bir çok sorun ortadan kalkıcak yukarıda da az çok değindiğim gibi. Birincisi, işsizlik diye bir problem kalmaz.. kadınlar evde oturur, çocuk doğurur, yemek yaparlar -malzeme getirebilirse evin erkeği-, eh ev işleri de cabası.. ne gerek var sokaklarda iş aramaya... erkekler de tersanelerde “iş kazası” bahaneleriyle ölür, inşaatlarda ağır birşeylerin altında kalır, ucuz iş gücüyle bi sürü alternatif işkenceye tabii tutulurlar... napalım... bize dokunmayan yılanlar yaşarlar işte... neyse ne diyorduk, evet, eğitim özelleşsin ve o servetlerine her gün servet katan büyük insanlar okutabilsinler yavrularını... ileride ne iş yapıcakları kaygısına düşmeden okusun yavrucaklar da güzel güzel.. ne mutlu bir tablo, birden gözümde canlandı da... nasıl olsa Bilmem Ne Amcanın yanında işleri hazırdır onların, neyi sıkıntı etsinler kendilerine... biz de neyin hesabını yapmaya çalışıyoruz, çok ayıp, hem öyle amcalarımız yok sağda solda, boyumuza bakmadan deve gütmeye çalışıyoruz; hem de belki birilerine faydamız dokunur diye çabalıyoruz incir çekirdeğini dolduramazken bünyelerimiz...

Eğitim özelleşsin ki erkek egemen toplumda, erkeğe verilen değer daha bir artsın. Eve para getirebilen bireyler yine hemcinslerinin gelişimi için döksünler paralarını. Kokoş hatunlar da house partilerde günlerini gün etsinler erkeklerin onlara sus payı olarak sağladıklarıyla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.