12 Şubat 2009 Perşembe

Hakkımdaki alalale gerçekler

1. yaşayabileceğim tek yerin izmir olabileceğine inanırdım.
2. en bütük hayalim, büyük bir evde kalabalık bir aile kurmak. Bir sürü de tür barındırmalı içinde bu ev, yalnızca üstün ırk insanlığı değil!
3. ara sıra şiir yazarım, çoğunu yalnızca kendim okurum. Böyle daha anlamlı olduklarını düşünüyorum.
4. okulu bitimek istemiyorum, 15 yıllık bir alışkanlıktan kolay vazgeçilmiyor. O yüzden yola devam.. MA hazırlığı içerisindeyim.
5. hayatımın son iki yılında bri sürü sebzeyle tanıştım. vejeterjan olmak istiyorum, kırmızı etten vazgeçebilirim ama beyaz etten vazgeçemiyorum :)
6. gökyüzünden ya da herneredense bana bir melek gönderildiğine inanıyorum. Hayatım onla yepyeni anlamlar kazandı.
7. insanları çok seviyorum, bazen gereksiz haller alabiliyor bu hallerim.
8. dostlarımı aramayı ihmal ederim çoğu zaman. Ama bunu isteyerek yapmadığımı bilirler diye düşünürüm. Bir seslerini duysam sanki az önce konuşmuşuz gibi bir sıcaklık doğar aramızda..
9. “an”a inanırım.
10. plan yapmayı sevmem, ama hayal kurmaktan da geri kalmam.
11. şaraba bayılırım, özellikle sevgiliyle içiliyorsa ve fonda farid farjad çalıyorsa.
12. örgü, dantel gibi el işlerine bayılır, bunları zevkle icra ederim. -sanırım 7 yaşından beri-
13. sonsuza dek sevdiklerimle yaşamak istiyorum, ama hiçbrini birbirinden ayırmadan. Dedim ya kocaman bir aile olarakJ
14. yemek yapmaya bayılıyorum.
15. parise gidip pastacılık kurslarına katılmak da en büyük hayalim
16. bir de pariste aşk yaşayamazsam bu dünyaya geliş amacımı tamamlamamış olacağım sanırım.
17. günlerce evden çıkmasam hayatımda bir sorun teşkil etmez. Tam bir yengecim; mutlu ve huzurlu bir ev benim herşeyim
18. her zaman kendim hazırlayacağım bir şeyi başkalarına tercih ederim. Bu bir kıyafet, yemek, koltuk...vb sanırım, elektronik aletler haricinde her şey olabilir.
19. düşüncelerine saygı duyduğum, hayatımın her anına değer katacak birine aşık olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.
20. yaşlanmaktan nefret ediyorum. “bodur tavuk her dem piliç” ayrıca :hih:
21. sevdiğim adamla bir sürü ülke görmek istiyorum.
22. banyoda çok az kalırım, maksimum 5 dakika.
23. uyandığımda çay içmek için vaktim yoksa fincanımı elime alır, durakta ve otobüste içmeye devam ederim. Sonra fincanı çantama atar tüm gün yanımda gezdiririm.
24. teknolojinin yalnızca anlam açılımını bilirim.
25. uykuyu çok seviyorum, miskinlik yapmaya bayılıyorum. Uyansam bile yapacak bir şeyim yoksa saatlerce yatakta kalıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.